Stvorili smo ovaj odjeljak za podršku kako bismo vam pružili trenutne odgovore na najčešća pitanja koja smo primili tijekom godina.
Kako mogu povratiti izgubljeni voucher/karticu?
Ako ste slučajno izbrisali e-poštu koja sadrži vaš kupon, ispunite obrazac ispod i navedite broj narudžbe, adresu e-pošte ili bilo koji drugi detalj za koji mislite da bi nam mogao pomoći u identifikaciji vašeg ID-a kao kupca. Jedan od naših kolega iz odjela za digitalnu korisničku uslugu će vam se javiti putem e-pošte s popisom vaših aktivnih kupona.
Možda bi vas moglo zanimati i:
• Što je Crvene Cijene?
• Kada je sljedeći ^Red Prices^?
• Što je kartica Crvene Cijene?
• Kada ću primiti karticu Crvene Cijene?
• Kako aktiviram karticu Crvene Cijene?
• Koliko dugo vrijedi Red Prices kartica?
• Kako aktiviram popust putem vaučera?
• Želim se odjaviti s primanja e-pošte i SMS poruka
• Želim ponovno vidjeti popis pitanja